Monday 15 December 2014

Deep Blue Gig

 
 
What a weekend!
 
Starting with a great birthday party on Saturday for another dear friend being introduced to to the "50+ club" and ending last night out on the town supporting a friend's gig! Well done, T!
 
December is such a busy month with all sorts of lovely, fun activities!
 
And I even managed to bake Berlinerkranser, Biscotti and Red Onion Marmelade...!
 
Tonight I am planning to make "ribbesylte" - after a new recipe.
I will let you know if it is better than my old recipe
(which happens to be one of my most viewed blog posts!)
 
But first off to the last yoga session of the term!

2 comments:

  1. Mm...ribbesylte er veldig godt. Jeg tenker da på den som er fylt med nellikspiker og ligger i saltlake. Jeg gjør yoga for det meste på egenhånd for tiden. Det blei litt vanskelig å følge timene da instruktøren helst så at vi kom til faste timer og det kan ikke jeg. Jeg bruker programmene i Appen All-In-Yoga. De er ganske bra synes jeg.

    ReplyDelete
  2. Takk for tipset om app'en. Skal sjekke den ut na som yogatimene er over for sesongen!

    ReplyDelete

Pinterest